C/ Pare Coll, 1 - 08600 Berga

938 210 305

Convivències a Gombrèn

Les convivències a Gombrèn formen part del Projecte Educatiu de l’escola Fedac Xarxa.

Els nens i nenes de p5 de l’escola han estat de convivències a Gombrèn juntament amb l’alumnat de Fedac Gironella i Fedac Prats els dies 13,14 i 15 de maig.

Durant aquests dies l’alumnat és el protagonista, ja que es pot mostrar tal com és en un ambient totalment diferent que el de l’escola.

Les diferents activitats a la natura de cohesió de grup, d’autoconeixement… que es porten a terme, en un entorn excel·lent, ens ajuden a conèixer-nos millor i a fer noves amistats.

El primer dia vam arribar a Vic per tal de fer activitats relacionades amb el Pare Coll. Vam visitar el Museu on vam poder descobrir objectes personals, conèixer la seva missió de fundar escoles arreu…, fer activitats d’arqueologia i descoberta.

Un cop arribats a la casa de colònies, ens vam distribuir per habitacions i vam conèixer els monitors i companys amb els quals compartiríem els tres dies amb uns jocs de presentació.

Seguidament, vam fer una activitat de descoberta a la natura, fauna i flora de la zona i creació d’una obra d’art amb elements de la natura (Landart). Després vam fer una excursió per l’entorn pròxim a la casa. I abans de sopar una activitat per treballar les emocions.

Quan vam acabar de sopar vam fer un joc de nit i vam observar el cel.

L’endemà com que va ploure, ens van explicar curiositats sobre el trencalòs i vam fer una manualitat de paper. Vam descobrir de quin animal eren alguns rastres i excrements. Més tard vam fer un joc amb objectes personals i vam haver d’endevinar de qui eren.

Al vespre vam acabar de preparar el Talent Show per la nit.

Quan vam acabar de sopar ens vam preparar per la festa!!

Ens ho vam passar genial: vam ballar, riure, cantar…

L’últim dia al matí vam fer una activitat d’aventura emocional pel poble. Per acabar, abans de dinar vam visitar la casa del Pare Coll i vam fer una gimcana i una foto.

Després de dinar, amb la panxa i la maleta plena de noves experiències i vivències vam tornar cap a Berga.

Les convivències a Gombrèn han sigut inoblidables!!